Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met Progifi?

U kunt ons e-mailen via klantenservice@progifi.com, waar ons klantenserviceteam u graag helpt met al uw vragen!

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja

Vanwaar verzenden jullie?

Wij verzenden vanuit Hongkong.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij bestellingen zo snel mogelijk verwerken, moet u wijzigingen of annuleringen binnen 12 uur na bestelling aanvragen. Alle verzoeken na deze periode worden geweigerd. Uw bestelling kan na ontvangst worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren alle gangbare creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?

Alle bestellingen worden verwerkt en verzonden vanuit ons magazijn. Houd rekening met extra verwerkingstijd tijdens feestdagen en uitverkoopperiodes. Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen na de besteldatum verwerkt en de volgende dag verzonden. Let op: wij verzenden niet in het weekend.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Door grote vraag kan het 1-3 weken duren voordat uw bestelling arriveert.

Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, heeft u recht op een volledige terugbetaling.

Worden er douanekosten en belastingen in rekening gebracht?

De prijzen op onze site zijn belastingvrij in Amerikaanse dollars, wat betekent dat u mogelijk invoerrechten en belastingen moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Deze kosten worden bepaald door uw lokale douanekantoor en zijn uw verantwoordelijkheid. Wij dekken deze kosten niet en zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane. Neem voor meer informatie contact op met uw lokale douanekantoor.

Hoe retourneer ik een artikel?

Neem contact met ons op via klantenservice@progifi.com.

Wat als het artikel dat ik ontving defect, verkeerd of beschadigd is?

Neem contact met ons op als u een verkeerd, ontbrekend of defect artikel heeft ontvangen. Vermeld uw bestelnummer, foto’s van het artikel en alle relevante informatie zodra u uw pakket ontvangt. Wij doen ons best om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, wordt de terugbetaling binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annulering naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met uw bank voor vragen over wanneer het bedrag wordt bijgeschreven. Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met uw bank/creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw rekening.